«Զվարճանքի տեսություն»

Հոգեբանական 26.08.2019   23:37   284
  • »»» Աջակցեք անկախ լրատվամիջոցների կայացմանը

    Աջակցեք մեզ՝ փոխանցում կատարելով հատևյալ հաշվեհամարներից Ձեզ համար տարբերակով.

    InecoBank 2050032180751001 ARMEN GEVORGYAN PE

    Mobi Dram  110190189022

    Idram  ID952381517 Web Money  R397182815590, Scrill  109516795

    Հետհեղափոխական Հայաստանում անկախ լրատվիմիջոցներ չլինելու պատճառը հովանավորներ չունենալն է։ Անկախ են այն լրատվամիջոցները, որոնք գործում են ինքնաֆինանսավորմամբ։ Միմիայն ընթերցողից կախում ունենալու և միմիայն հանուն ընթերցողի աշխատելու նպատակով առաջարկում ենք հանգանակությունների միջոցով աջակցել անկախ լրատվամիջոցների կայացմանը։

    Եթե իսկապես ցանկություն ունեցաք աջակցել կայքին, մի զսպեսք այդ ցանկությունը։

Volkswagen-ի նախաձեռնությամբ իրականացվել է «Զվարճանքի տեսություն» (“The Fun Theory”) հոգեբանական հետազոտությունը, որի հիմնական նպատակն էր ապացուցել, որ  մարդկանց վարքը կարող է փոփոխվել դեպի լավը` անկախ մարդկանց կյանքի առօրյա դժվարություններից։

Հետազոտությունը կատարվել է Շվեդիայի Ստոկհոլմ քաղաքի մետրոներից մեկում։ Կազմակերպության նախաձեռնությամբ մետրոյի կայարանի աստիճանները ներկվեցին՝ դաշնամուրի տեսք ստանալով, որպեսզի տեսնեին, թե որքան մարդ կնախընտրի աստիճանը էսկալատորի փոխարեն։ 

Արդյունքում՝ մարդիկ բարձրանում էին երաժշտական աստիճաններով, էսկալատորով բարձրանալու փոխարեն։ Հետազոտության արդյունքներից  կարելի է տեսնել, թե որքան մարդ է պատրաստ նախընտրությունը տալ առողջ ապրելակերպին։ Հետազոտության օրը մարդկանց ավելի քան 66%-ը նախընտրեցին քայլել դաշնամուր-աստիճաններով, որն էլ ապացուցեց «Զվարճանքի տեսությունը»։ Այս տեսությունը ևս մեկ անգամ ապացուցում է, որ առօրյա կյանքում մանրունքներ փոփոխելով, մենք մեր կյանքը դարձնում ենք ավելի հետաքրքիր և զվարճալի։


 Լուսանկարներ


 Պիտակներ
         հոգեբանություն


 Նմանատիպ նյութեր

 Մեկնաբանություններ 0
avatar
Copyright © 2018 ScanNEWS. Design created by Fon