Մուտքագրել որոնվող բառը(երը)
ԻՐԱԶԵԿԻՉ

Մրգեր, որոնք երիտասարդացնում են

20:15 28 Դեկ 2018
Դիտումներ 785
Մրգեր, որոնք երիտասարդացնում են

Մրգերի օգտակարության մասին գրեթե բոլորը գիտեն, նրանք պարունակում են մեծ քանակությամբ վիտամիններ և միկրոէլեմենտներ: Մրգերի օգտագործումն օգնում է արագ և առանց վնասի քաշ կորցնել: Բացահայտենք դրանցից ամենաօգտակարները.

Բանան: Օգնում է իջեցնել ճնշումը, նվազեցնում է սրտի հիվանդություններ ձեռք բերելու ռիսկը, կարգավորում է ստամոքսի աշխատանքը:

Թուրինջ: Գրգռում և ակտիվացնում է ախորժակը, նպաստում է մարսողությանը, օգնումէ արյան ճնշման իջեցմանը և շատ օգտակար է լյարդի ֆունկցիաների խախտման ժամանակ:

Ծիրան: Ծիրանը պարունակում է մեծքանակությամբ պետա-կարոտին, որը պայքարում է մաշկի ծերացման դեմ և օգտակար է տեսողության համար: Չորացրած ծիրանը հարուստ է երկաթով և մագնիումով, որը հանդիսանում է օրգանիզմի համար էներգիայի աղբյուր, բացի այդ թուլացնում է նյարդային համակարգը:

Կիվի: Կիվին համարում են վիտամինային ռումբ, որովհետև իր մեջ պարունակվում է մրգերի և բանջարեղենների համար ռեկորդային քանակությամբ վիտամիններ և հանքային նյութեր։Այն հարուստ է հատկապես C վիտամինով։ Սովորաբար օգտագործվում է մարսողության լավացման, երիկամներում քարերի ձևավորման կանխարգելման համար։

Լիմոն: Լիմոնն օգնում է այրել ճարպերը և նվազեցնում է ախորժակը: Եթե ցանկանում եք նիհարել, անպայման պետք է լիմոնով ջուր ըմպեք:

Խնձոր: Խնձորը պարունակում է մեծ քանակությամբ A, B և C վիտամիններ, սակայն մերօրգանիզմը խնձորից արագ յուրացնում է նաև կալիում, կալցիում, ֆոսֆոր, նատրիում և ցինկ:

ԼՐԱՀՈՍ ԼՐԱՀՈՍ

Scan News-ը՝ նոր կայքով՝ նոր ձևավորմամբ
23:59 31 Դեկ 2018
Դիտումներ 789
ՀՐԱՏԱՊ ԼՈՒՐ

Այսօր դեկտեմբերի 31-ն է
09:00 31 Դեկ 2018
Դիտումներ 813
ՀՐԱՏԱՊ ԼՈՒՐ
Այսօր դեկտեմբերի 30-ն է
09:00 30 Դեկ 2018
Դիտումներ 826
ՀՐԱՏԱՊ ԼՈՒՐ
Մրայա Քերի․ Հերոս
15:00 29 Դեկ 2018
Դիտումներ 1500
Այսօր դեկտեմբերի 29-ն է
08:00 29 Դեկ 2018
Դիտումներ 844
ՀՐԱՏԱՊ ԼՈՒՐ
Օրվա մամուլի ընտրանի. դեկտեմբերի 28
19:15 28 Դեկ 2018
Դիտումներ 984
ՀՐԱՏԱՊ ԼՈՒՐ
Ճանապարհները Հայաստանում
08:45 28 Դեկ 2018
Դիտումներ 1038
ՀՐԱՏԱՊ ԼՈՒՐ
Այսօր դեկտեմբերի 28-ն է
08:00 28 Դեկ 2018
Դիտումներ 802
ՀՐԱՏԱՊ ԼՈՒՐ