Հոգեբանական գնագոյացում

Հոգեբանական 25.04.2020   21:00   1029

Հոգեբանական գնագոյացումը հոգեբանական-մարկեթինգային մարտավարություն է՝  հիմնված այն տեսության վրա, որ որոշ գներ մյուս գներից առավել են ազդում գնորդի վրա։ Թվարկենք այն մարտավարությունները, որոնք առավել հաճախ են հանդիպում և ազդում մեզ վրա ՝ որպես գնորդի։

  • «Հրապուրիչ գին»

Իմաստը կայանում է նրանում, որ ապրանքի վրա գրվի այնպիսի գին, որը կավարտվի 9-ով կամ 99-ով։ Մենք չափազանց հաճախ ենք հանդիպում նման գնի, սակայն ուշադրություն չենք դարձնում դրա վրա։ Տեսնելով 299 դրամ և 300 դրամ գները, մեր գլխուղեղը սրանք տարբեր ձևերով է ընկալում։ Նրա համար 299 դրամը ավելի շուտ 200 դրամ է, քան 300 դրամ, ինչն էլ էականորեն էժան է թվում։

Այսկերպ , եթե վաճառողը ցանականում է ավելացնել  վաճառքը, ապա ապրանքի գնի վերջին 0 թիվը փոխարինում է 9-ով ։ Նման մարտավարության ակներև օրինակներից է Apple-ի կայքի գնացուցակը։

  • «Հեղինակության ռազմավարություն»

Սա նախորդի հակապատկերն է, որը ենթադրում է գինը կլորացնել հօգուտ մեծի արժեքի, օրինակ՝ 99․99 դրամը՝ 100 դրամի։ Կատարված ուսումնասիրությունները թույլ են տվել պարզել, որ մեզ համար կլորացված թվերը ավելի հեշտ է հաշվել, ինչն էլ ակտիվացնում է գնորդի ՝ գնումներ կատարելու պահանջմունքը։

  • «Վճարիր մեկի համար, ստացիր մյուսն անվճար»

Այս դեպքում գնորդների մոտ աշխատում է սովորական ագահությունը։ Երբ մարդն իմանում է այս առաջարկի մասին, տրամաբանությունը անհետանում է, և նա կենտրոնանում է միայն մեկ բանի վրա ՝ որևէ անվճար բան ստանալ։ Սրա փոփոխված տարբերակներից են համարվում նաև․ «Գնիր մեկ ապրանք, և մյուսը ստացիր 25 % զեղչով» , «Գնիր մեկը և ստացիր երեքը անվճար»  հնարքները։

Աղբյուրը՝ hogebanutyun.am



 Պիտակներ
         հոգեբանություն


 Նմանատիպ նյութեր

 Մեկնաբանություններ 0
Copyright © 2018 ScanNEWS. Design created by Fon uWeb